زندگی نامه ی فرانک ریبری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 298
نویسنده : ALISA

 

فرانک ریبری متولد شهر بولونی سور مر در تاریخ ۷ آوریل ۱۹۸۳ می باشد، ریبری ملی پوش تیم  فرانسه در تیم های متز ، گالاتاسرای و المپیک مارسی سابقه عضویت داشته و در حال حاضر در باشگاه بزرگ بایرن مونیخ بازی می کند و جز یکی از موثرترین بازیکنان بایرن به شمار می رود.

فرانک ریبری در مراسم انتخاب بهترین بازیکن اروپا در سال 2013 به کسب 36 آرا از 55 آرا و بالا تر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن فصل 2012-2013 اروپا شناخته شد و برای اولین بار به این عنوان دست پیدا کرد.

ریبری در جام جهانی 2014 برزیل به همراه تیم ملی کشورش حضور خواهد داشت.
 

زندگی خصوصی

او به اسلام گرویده است. او دو دختر به نامهای هیزیا و شاهین و پسری به نام سیف الاسلام دارد. زن او اصلیت الجزایری دارد. او پس از گرویدن به اسلام نام بلال یوسف محمد را اختیار کرده است.

روزهای نوجوانی : فرانک و برادر کوچکش (فرانسو آ) فوتبال را از تیم های آماتور بولونی آغاز کردند. ریبری بزرگ شش ساله بود که بازی را در تیم (کونتی بولونی) آغاز کرد. او 7سال در این تیم بود آن گاه وارد تیم لیل شد و از سال 1996 تا 1999 در آن تیم بازی کرده بود. اما بازی در لیل فرجام خوشی نداشت و به دنبال پاره ای از مشکلات او به بولونی پیوست.فرانک از سال 2000 تا سال 2002 در این تیم بود.پس از آن یک بازگشت به عقب داشت و دو سال بعدی را در تیم های آماتور ((آلس)) و ((استاد برست)) گذراند.

ریبری در بولونی-sur-Mer را، پاس-DE-کاله متولد و بزرگ شده در یک محله های کم درآمد در حاشیه شهرستان. زمانی که دو ساله بود، او و خانواده اش را در یک تصادف درگیر شدند در شهر خود، از برخورد با یک کامیون. ریبری دچار آسیب های جدی صورت گرفت که منجر به بیش از یک صد بخیه و دو زخم طولانی پایین سمت راست صورت خود را به سمت چپ، و دیگری در سراسر ابرو است. قبل از پیوستن به برست در سال 2003، او به عنوان یک کارگر ساختمانی با پدر خود، که ریبری به عنوان یک "تجربه یادگیری" می گویند کار کرده است.

برادر کوچکتر ریبری در فرانسوا نیز یک بازیکن فوتبال، و برای باشگاه های آماتور متعددی در فرانسه بازی کرده است. فرانسوا برای بایون در ملی Championnat ایفا کرده است. همسر ریبری را، Wahiba، ملی فرانسه از تبار الجزایری است و زن و شوهر دو دختر و یک پسر. ریبری به اسلام گرویده است و پس از تبدیل خود، به تصویب رسید به نام بلال یوسف محمد.

از آنجا که تاسیس خود را به عنوان بین المللی، ریبری در کمپین های متعدد تبلیغاتی درگیر. برای فصل 2008-09، او به نظر می رسد، در کنار هم تیمی بین المللی کریم بنزما، بر روی جلد فرانسه از ویدیو بازی FIFA 09. ریبری توسط شرکت ورزشی آمریکا نایک حمایت و به طور منظم می پوشد نایک تند بخارات. او در چندین تبلیغات تلویزیونی برای نام تجاری ظاهر شد و در 2007-08 فصل بوندسلیگا، ستاره دار در یک زمان برنامه تلویزیونی به نام "فرانک ریبری نمایش"، که در مستقیم 8 در فرانسه پخش می شود. این نمایش با حمایت نایک، به عنوان نشان دادن تنوع با ریبری شدن در چند طرح عمل کرده است.

در 25 ماه مه 2010، 27 تا 30 متر (89 فوت × 98 فوت) بیلبورد از ریبری رسما در شهرستان خانه خود را از بولونیه-sur-Mer را پیش از جام جهانی 2010 پرده برداری شد. بیلبورد ادای احترام به یک تابلوی تبلیغاتی مشابه که برای زین الدین زیدان در شهرستان خانه خود را از مارسی در طول زندگی حرفه ای او ساخته شد پرداخت می شود. ساخت بیلبورد در ابتدا با توجه به انشعابات تصویر ممکن است در ارتباط با رابطه ادعا شده ریبری را با یک روسپی زیر سن قانونی به حالت تعلیق درآمد.  با این حال، شورای منطقه ای از منطقه نورد، پاس-DE-کاله، که در ابتدا بیلبورد مخالف، موافقت کرد تا اجازه ساخت و ساز از بیلبورد. بیلبورد یک پروژه از حمایت نایک ریبری بود و بر روی صفحه نمایش در طول مدت جام جهانی فوتبال بود

- افتخارات و جوایز فرانک ریبری

- گالاتاسرای

 جام حذفی فوتبال ترکیه: ۲۰۰۵
 
- المپیک مارسی

 جام اینترتوتو: ۲۰۰۵
 
- بایرن مونیخ

 بوندس لیگا: ۰۸–۲۰۰۷، ۱۰–۲۰۰۹

 جام حذفی فوتبال آلمان: ۲۰۰۸، ۲۰۱۰

 سوپر جام فوتبال آلمان: ۲۰۱۰، ۲۰۱۲

 لیگ کاپ آلمان:۲۰۰۷

 لیگ قهرمانان اروپا: نایب قهرمان: ۱۰–۲۰۰۹، ۱۲–۲۰۱۱
 
- تیم ملی فرانسه
 
 تیم ملی فوتبال فرانسه: نایب قهرمان جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶
 
- افتخارات شخصی

 بازیکن جوان سال یوان‌اف‌تی: ۲۰۰۵–۰۶

 زننده گل سال لیگ ۱ فرانسه: ۲۰۰۵–۰۶

 بازیکن ماه فرانسه: آگوست ۲۰۰۴, اکتبر ۲۰۰۵, نوامبر ۲۰۰۵, آوریل ۲۰۰۶

 بازیکن فوتبال سال فرانسه: ۲۰۰۷, ۲۰۰۸

 بازیکن سال اروپا اسپورت مدیا: ۰۸–۲۰۰۷

 بازیکن فوتبال سال آلمان: ۲۰۰۸

 حضور در تیم منتخب یوفا

بهترین بازیکن سال اروپا فصل 2013-2014
 


 



http://www.mahsashop.com/mot/ad.gif http://up.vbiran.ir/uploads/42136140387259534335_MorvaHost-468.gif

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به سایت من خوش آمدید

نظرتون در مورد سایت چیه ؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین فوتبالیستان ایران و جهان و آدرس varzesh118.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 74257
تعداد مطالب : 94
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


\


RSS

Powered By
loxblog.Com